دادپویان حامی

موسسه حقوقی دادپویان حامی - مشاوره حقوقی و وکالت انواع دعاوی

دادپویان حامی

موسسه حقوقی دادپویان حامی - مشاوره حقوقی و وکالت انواع دعاوی

دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی با سابقه ای درخشان و بیش از چندین سال فعالیت در زمینه مشاوره و مدیریت حقوقی شرکتهای داخلی و بین المللی، با عنایت خداوند متعال و بهره گیری از پیشرفته ترین سیستم های مدیریتی و همچنین استفاده از علم و تخصص و تجربه بیش از چهل نفر از حقوقدانان و کارشناسان خبره و فعال به عنوان مشاور و مدیر حقوقی مورد توجه دستگاه های اجرایی، دولتی و خصوصی قرار گرفته و اعتقاد دارد در سایه بهره مندی از تجارب مدیران، کارشناسان و مشاوران خبره و کارآزموده می تواند با ارائه خدمات تخصصی حقوقی و حضوری اثربخش در کنار فعالان عمرانی، اقتصادی و بازرگانی داشته باشد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده

اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده

 

 

 

 

اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده ،توسط مودی پس از ابلاغ اوراق مطالبه مالیات بر ارزش افزوده امکان پذیر می باشد.مودی می تواند درصورتیکه اعتراضی

داشته باشد، ۲۰ روز پس از ابلاغ اوراق یاد شده اعتراض خود را به صورت کتبی به اداره امور مالیاتی مربوط جهت رفع اختلاف تسلیم نماید.

مابه التفاوت ارزش کالاها و خدمات عرضه شده با ارزش کالا و خدمات خریداری یا تحصیل شده در یک دوره معینارزش افزوده نامیده می شود.

مودیان مالیاتی می بایست اظهارنامه هر دوره مالیاتی(هر سه ماه) را طبق نمونه و دستورالعملی که توسط سازمان امورمالیاتی کشور تعیین و اعلام میشود،حداکثر

ظرف ۱۵ روز از تاریخ انقضاء هر دوره تسلیم و مالیات متعلق به دوره را پس از کسرمالیات هایی که طبق مقررات این قانون پرداخت کرده اند و قابل کسر می باشد را در مهلت مقرر واریزنمایند.

درصورت تاخیر در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در موعد مقرر جریمه به میزان ۲ درصد در ماه نسبت به مالیات پرداخت نشده مدت تاخیر خواهد بود.

پس از ابلاغ اوراق مطالبه مالیات بر ارزش افزوده به مودی ،ایشان می تواند چنانچه اعتراض داشته باشد، ظرف مدت ۲۰روز پس از ابلاغ اوراق یاد شده

اعتراض  کتبی خود را به اداره امور مالیاتی مربوط جهت رفع اختلاف تسلیم نمایند.

 

  • www.hamipeyman.com گروه حامی پیمان