دادپویان حامی

موسسه حقوقی دادپویان حامی - مشاوره حقوقی و وکالت انواع دعاوی

دادپویان حامی

موسسه حقوقی دادپویان حامی - مشاوره حقوقی و وکالت انواع دعاوی

دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی با سابقه ای درخشان و بیش از چندین سال فعالیت در زمینه مشاوره و مدیریت حقوقی شرکتهای داخلی و بین المللی، با عنایت خداوند متعال و بهره گیری از پیشرفته ترین سیستم های مدیریتی و همچنین استفاده از علم و تخصص و تجربه بیش از چهل نفر از حقوقدانان و کارشناسان خبره و فعال به عنوان مشاور و مدیر حقوقی مورد توجه دستگاه های اجرایی، دولتی و خصوصی قرار گرفته و اعتقاد دارد در سایه بهره مندی از تجارب مدیران، کارشناسان و مشاوران خبره و کارآزموده می تواند با ارائه خدمات تخصصی حقوقی و حضوری اثربخش در کنار فعالان عمرانی، اقتصادی و بازرگانی داشته باشد.

  • ۰
  • ۰

وکیل - مشاوره حقوقی از انواع وکیل

وکیل موسسه حقوقی بین المللی دادپوین حامی، می تواند در کلیه محاکم قضایی اعم از بدوی و تجدیدنظر و دیوان عالی کشور و... جهت انجام موضوع وکالت حضور پیدا نماید، وکیل موسسه حقوقی دادپویان حامی نیز در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری فعالیت نماید و آماده ارائه مشاوره حقوقی به مردم عزیز میباشند. مانند وکالت دعاوی، وکـالت ملکی، وکالت امور کیفری، وکالت قراردادها، وکـالت خانواده، وکالت اوقاف، وکالت ثبتی، وکالت پیمانکاری و... 
 

تعریف وکیل

وکیل شخصی است که برای انجام امری نایب شخص دیگری می شود یعنی شخص به وکیل اختیار می دهد تا به نام و به حساب او تصرفاتی کند. بنابراین وکیـل نسبت به آثار اموری که انجام می دهد در حکم واسطه است و آنچه می کند برای موکل است. موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی در طی سالیان گذشته تلاش نموده در زمینه های مختلف حقوقی به صورت کاملاً تخصصی فعالیت نماید لذا با بهره گیری از وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه های مختلف تخصص لازم و کافی را دارند برای رسیدن به اهداف خویش تلاش می نماید لذا در موسسه می توانید با توجه به نیاز خود در زمینه های مختلف مانند وکیل سرقفلی ، وکالت قراردادها ، وکالت دعاوی حقوقی، وکیـل دعاوی کیفری، وکالت امور ثبتی، وکالت بین المللی، وکالت اوقاف، وکالت تخصصی شرکتها، وکالت امور تعزیرات ، وکالت امور پیمانکاری، وکالت امور خانواده و... بهره مند شوید. 
 

وکیل

انواع وکیل

  1. مدنی: در بسیاری از موارد می توان جهت انجام عمل حقوقی یا انجام امور اداری شخصی را به عنوان وکـیل انتخاب نمود برای این امر می بایست هر دو طرف (وکـیل و موکل) در دفاتر اسناد رسمی حضور پیدا کرده و نسبت به موضوع مورد نظر خویش وکالتنامه رسمی تنظیم نمایند. وکالت جهت فروش خانه یا فسخ اجاره یا طلاق و یا مراجعه با ادارات دولتی و سازمانها نمونه هایی از وکالت های مدنی می باشند.
  2. دادگستری: وکیـل دادگستری شخصی است که دارای تحصیلات حقوق بوده و پس از شرکت در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی موفق به اخذ پروانه وکالت شده باشد .
  3. مع الواسطه: در صورتی که برای شخصی امکان انتخاب وکـیل فراهم نباشد این امر را به شخص دیگری واگذار می کند تا از طرف او جهت انجام کاری وکیـل انتخاب نماید در این صورت وکـیل انتخابی، وکیل مع الواسطه می شود.با توجه به موارد فوق الذکر بهتر است برای هر کاری به وکیـل متخصص در آن امر مراجعه شود چرا که وکیلی که به صورت تخصصی در زمینه خاصی فعالیت می نماید نسبت به قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های آن مورد به صورت تخصصی آگاهی داشته و بهتر از وکیلی که در تمامی امور فعالیت می نماید می تواند در رسیدن به نتیجه مورد نظر موکل موفق باشد.
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • www.hamipeyman.com گروه حامی پیمان

وکیل موسسه حقوقی دادپویان حامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی